Verzenden & retourneren

Algemeen
Levering zal plaatsvinden binnen de levertijd die vermeld staat bij het product. Levertijden kunt u vinden op de product pagina’s. Alle bestellingen worden pas geleverd als het te betalen bedrag ontvangen is op onze rekening. Als u tijdens uw bestelling direct online betaalt via Hipay (onder andere Bancontact/Mister Cash, Visa, Mastercard, iDEAL, Maestro en Carte Bleue) dan is uw betaling direct zichtbaar voor ons. Dit stelt ons in staat de genoemde levertijden te waarborgen. Onze bestellingen worden met de meeste zorg geleverd. Kijk bij levering alleszins uw bestelling na.

Verzendkosten 
Levering van uw bestelling is gratis vanaf € 50,-. Bij een bestelling onder de € 50,- bedragen de verzendkosten:

  • € 6,50 voor leveringen binnen België en Nederland
  • € 9,50 voor leveringen binnen Frankrijk en Luxemburg

Wanneer u een bestelling plaatst, zult u eerst de berekende verzendkosten zien. Zo kunt u zien of de verzendkosten opwegen tegen de bestelling die u wilt plaatsen. 

Afleveradres
Bij het plaatsen van een bestelling heeft u de mogelijkheid een afwijkend afleveradres op te geven. Bijvoorbeeld uw werkadres of als cadeau bij iemand thuis.

Logistieke partners
We werken samen met de meeste leveranciers op basis van dropshipping, dwz dat de bestellingen rechtstreeks vanuit de leverancier worden verstuurd. Zodra de trackingcode gekend is, wordt deze doorgemaild. Wanneer het product bij ons op voorraad ligt, gebeurt de verzending met GLS in België, Nederland, Frankrijk en in Luxemburg. In het geval u niet thuis bent, zal de bezorger de bestelling bij uw buren proberen aan te bieden of de volgende dag terugkomen. Het is tevens mogelijk dat de bezorger een briefje achterlaat met het verzoek een afspraak te maken.

Ruilen of retourneren
Door de omvang van de dozen kunnen we niet instaan voor het retourneren van de bestelling. U dient dus, op eigen kosten, zelf een vervoerder te zoeken. Mogen wij u vriendelijk vragen als je twijfelt over de grootte of welke zitzak het best geschikt is om ons op voorhand te mailen of te bellen.

Wanneer er bij een bepaald product een defect blijkt te zijn, dan kunt u deze ruilen tegen een nieuw product. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt het aankoopbedrag terugbetaald. 

Mochten de door u bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u deze, mits ongebruikt en in originele verpakking, binnen 14 dagen retourneren. Dit geldt voor alle producten binnen onze webshop, met uitzondering van gepersonaliseerde producten. Het recht van retour vervalt tevens op bestellingen van 5 stuks of meer van hetzelfde product. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening. Bij annulering en retournering van uw bestelling, nadat deze aan u verzonden is, zijn wij genoodzaakt u €6,50 verzendkosten in rekening te brengen. Bij omruiling van een product worden de verzendkosten doorgerekend nl. €6,50. Annuleringen dienen schriftelijk kenbaar gemaakt te worden aan Smscompany NV, dit kan via e-mail, fax of per post. In uw annulering dient u het ordernummer en uw volledige naam te vermelden. Voor het terugbetalen van reeds betaalde bestellingen, dient u tevens uw bankrekeningnummer te vermelden.

LET OP! Het rekeningnummer voor terugbetalingen dient identiek te zijn aan het rekeningnummer waarmee de betaling aan Smscompany is gedaan, dit i.v.m. eventuele fraude.